اگر بخواهیم در رابطه با سئو کار شخصی و تفاوت آن با شرکت سئو صحبت کنیم، ابتدا باید به توضیح هر یک بپردازیم تا بیابیم که کدام بهتر است. کلمه سئو SEO یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، در واقعی روشی است که هدف آن بالا بردن رتبه وبسایت‌ها در نتایجی که موردهای جستجو نشان می‌دهند. زمانی که شما به جستجو می‌پردازید، معمولا نتایج اولیه برای شما جالب‌تر است. پس متوجه شده‌اید که سئو در هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا باعث شناخته شدن برند و دسترسی راحت مخاطبان به آن می‌شود. اکنون متوجه مفهوم سئو شده‌اید. در ادامه به توضیح سئو کار و شرکت سئو می‌پردازیم و در رابطه با این که سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو صحبت خواهیم خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

سئوکار کیست؟

زمانی که شخصی به بهینه‌سازی موتورهای جستجو تسلط کامل داشته باشد به آن شخص سئوکار گویند. سئوکار برای بهبود صفحات وب در موتورهای جستجو از تجزیه و تحلیل داده‌ها، کد نویسی، تولید محتوا و مهارت‌های بازاریابی استفاده می‌کند‌.
همچنین سئوکار با به وجود آوردن لینک و بالا بردن تجربه کاری خود و استفاده از کلمات کلیدی مناسب، رتبه سایت شما را در نتایج جستجو بهتر خواهد کرد. با مفهوم سئوکار آشنا شدید. در ادامه نیز به مفهوم سئو شرکت می‌پردازیم تا بفهمیم که سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو مناسب‌تر است.

مهارت‌های سئو کار

۱- رقابت طلبی
۲-صبوری کردن
۳- روابط عمومی بالا
۴- توانایی متقاعد سازی
۵- توانایی تحلیل داده‌ها
۶- توانایی یکجا نشستن
۷- تسلط بر زبان انگلیسی
۸- توانایی شرکت در کارهای گروهی
۹- خلاقیت
۱۰- برخورداری از دید مارکتینگی
۱۱- کنجکاوی

شرکت سئو چیست؟

با سئو کار آشنا شدیم و اکنون نوبت معرفی شرکت سئو می‌باشد تا با مقایسه‌ی این دو بفهمیم که سئو کار شخصی بهتر است یا سئو شرکت تا تصمیم بگیریم که برای سایت خود کدام یک را انتخاب کنیم.
اما شرکت سئو نیز هدفی مانند سئو کار دارد. یعنی خدمات آن شامل بهینه‌سازی وبسایت می‌باشد تا موتورهای جستجو رتبه سایت شما را اول نشان دهد و باعث دیده‌تر شدن سایت شما شود. جهت ایجاد جذابیت در سایت تغییراتی در وبسایت و محتوای آن ایجاد می‌کنند.
شرکت‌های سئو به صورت تیمی عمل می‌کنند و ممکن است چندین نفر برای بهبود سایت شما تلاش کنند. اما بهترین شرکت سئو شرکتی است که با سایت شما همانند وب سایت خود رفتار کرده و باید پیشرفت آن شود. آن‌ها باید تصمیماتی برای سایت شما بگیرند که باعث برگشت بیش‌ترین نرخ سرمایه برای شما باشد. همچنین از زوایای مختلف سایت شما را بررسی می‌کنند تا بتوانند بهترین نتایج از سئو سایت را بدست آورند.
پس برای پاسخ به این سوال که آیا سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو باید بگوییم که شرکت‌های سئو معمولا تجربه‌ی بیش‌تری در این زمینه دارند و برای بهبود سایت شما چندین نفر آن را آنالیز می‌کنند. اما سئو کار شخصی هر چند در کار خود حرفه‌ای باشد احتمال اشتباه در آن وجود دارد.

مزایای استفاده از شرکت سئو

استخدام یک متخصص سئو به کسب و کار شما کمک زیادی خواهد کرد. پیش‌تر اشاره کردیم که سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو، اکنون به مزایای شرکت سئو می‌پردازیم.

۱- استفاده از شرکت سئو به بالا رفتن رتبه‌ی سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند.

یک شرکت سئو با تجربه می‌داند که برای بهبود وبسایت شما چه ابزارهایی لازم است. همچنین به شما کلمات کلیدی مناسب برای جذب بهتر مخاطب را پیشنهاد می‌دهد.

۲- شرکت سئو به بهبود کیفیت ترافیک وب‌سایت شما کمک خواهد کرد‌.

علاوه بر مواردی که بالا گفته شد شرکت‌های سئو باعث بالا رفتن کیفیت ترافیک ورودی به سایت شما می‌شوند. داشتن رتبه بر روی کلماتی مهم است که به کسب و کار شما مربوط باشد.

۳- شرکت‌های سئو نتایج قابل اندازه‌گیری را ارائه می‌دهند.

از دیگر روش‌هایی که شرکت‌های سئو برای بهبود کسب و کار شما ارائه می‌دهند و باعث رشد آن می‌شوند، ارائه دادن نتایجی قابل اندازه‌گیری است‌. سئو به راحتی در طول هر مرحله از کمپین ردیابی و اندازه‌گیری می‌شود. برخلاف تاکتیک‌های بازاریابی سنتی که بسیار سخت و پیچیده هستند.
شما می‌توانید از شرکت سئو بخواهید تا ماهانه گزارشی به شما ارائه دهد تا متوجه خدماتی که انجام می‌دهند و باعث ارزش یافتن کار شما می‌شود، شوید.
قطعا تا به اینجا متوجه این که سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو شده‌اید.

معیارهای اصلی برای انتخاب بهترین شرکت سئو

اکنون که به سئو کار شخصی بهتر است یا شرکت سئو پی برده‌اید، قطعا برایتان سوال است که بهترین شرکت سئو چه شرکتی است؟ سه معیار برای انتخاب بهترین شرکت سئو وجود دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

• رزومه شرکت سئو

حتما قبل از انجام قرارداد رزومه شرکت سئو را مطالعه کنید. داشتن رزومه و سابقه خوب، معجزه می‌کند. برای شرکت سئو اصفهان نیز داشتن رزومه و نمونه کارهای عالی همانند یک ستون نگه‌دارنده عمل می‌کند.
البته داشتن رزومه و نمونه کار برای موفقیت شرکت سئو الزامی است‌.

• ارتباط برقرار کردن با مشتریان

معمولا برای کسب اطلاعات راجع به شرکت سئو مورد نظر باید سراغ مشتری‌های قبلی آن شرکت بروید و از آن‌ها درباره‌ی نحوه‌ی برخوردشان سوال کنید. قطعا آن‌ها نکات مهمی به شما خواهند گفت. زیرا تجربه‌ی همکاری با آن‌ها را دارند.

• خودتان با شرکت سئو مورد نظر ارتباط برقرار کنید

زمانی که دو مرحله‌ی قبل را گذراندید اکنون نوبت به صحبت با شرکت سئو مورد نظر می‌رسد. حتما آمادگی لازم برای صحبت با آن‌ها را داشته باشید. حتما بیان کنید که کار شما برایتان بسیار مهم بوده و بهبود وبسایت شما از جانب آن‌ها اهمیت بالایی دارد.
از این رو این که سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو قطعا شرکت سئو خدمات بهتری برای ارائه دادن دارد.

سخن پایانی

در این مطلب درباره‌ی این موضوع که سئو کار شخصی بهتر هست یا شرکت سئو به طور مفصل توضیحاتی خدمت شما داده شد. امیدواریم این مطلب جامع و مفید بوده باشد.

برچسب گذاری شده در:

, , ,