حالا که تلویزیون هوشمند سامسونگ را خریداری کرده اید و دنبال نحوه استفاده از این دسته از تلویزیون ها هستید ما در این مطلب از فروشگاه هفت هزار در نظر داریم شما را با طرز استفاده از تلویزیون های سامسونگ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

تلویزیون های سامسونگ در حال حاضر از هوشمند ترین تلویزیون ها در بازار به شمار می روند. در ابتدا شما بایستی از اصل و تقلبی بودن تلویزیون خود اطمینان حاصل نمایید سپس خرید خود را انجام دهید. همچنین شما می توانید محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن از فروشگاه هفت هزار تهیه کنید.

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ ساخت ساخت کشور کره می باشند. این تلویزیون ها از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند. کمپانی بزرگ و به نام سامسونگ در تولید انواع محصولات نظیر تلفن های همراه هوشمند که این تلفن های همراه همانند تلویزیون های سامسونگ در میان مشتریان اولین انتخاب است.

کمپانی بزرگ سامسونگ از سال 1978 میلادی تا کنون در میان رقبا حرف اول را می زند و با ارائه بهترین محصولات به مشتریان اعتبار زیادی کسب کرده است. کمپانی سامسونگ در اقصا نقاط دنیا دارای نمایندگی های منحصر به فردی است که نیاز های کاربران را در تمام دنیا بر طرف کنند. از جمله نمایندگی های کمپانی سامسونگ می توان به شرکت au7000 اشاره کرد.

شرکت au7000 با ارائه بهترین محصولات با بهترین قیمت یکی از فروشگاه های معتبر است که با اصل بودن محصولات حرف اول را در بازار می زند. شما عزیزان و همراهان می توانید با خیال راحت محصول خود را از این شرکت به ضمانت اصل بودن فراهم کنید.

 

نحوه استفاده از تلویزیون سامسونگ

یکی از سوالات اساسی مشتریان پس از خرید تلویزیون های سامسونگ این است که حال چگونه تنظیمات اولیه تلویزیون را انجام دهیم ؟ و یا چگونه تلویزیون خود را راه اندازی کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

در هنگام خرید تلویزیون های سامسونگ وقتی محصول را انباکسینگ  و یا به اصطلاح تلویزیون را از جعبه خارج می کنیم. می توانید دفترچه راهنمای تلویزیون را که در داخل جعبه است مشاهده کنید. در گذشته تمام دفترچه های راهنمای تلویزیون های سامسونگ به زبان لاتین و انگلیسی بود ولی حال کارکنان و نمایندگی های کمپانی بزرگ سامسونگ ورژن فارسی دفترچه راهنما را در داخل جعبه قرار داده اند تا کاربران به اسای مشکلات خود را با مطالعه دقیق دفترچه حل کنند.

راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ

راه اندازی اولیه تلویزیون سامسونگ ، آموزش نصب و تنظیمات ممکن است مشکل و سخت به نظر برسند ، اما بهتر است بدانید تلویزیون های هوشمند سامسونگ از آنجایی که هدف اصلی رضایت مشتری را در پیش دارد مراحل راه اندازی تلویزیون های هوشمند سامسونگ را بسیار سادع و راحت کرده اند.

هنگامی که تلویزیون را روشن می کنید، دستگاه شما را مرحله به مرحله به راه اندازی اولیه می رساند ، بنابراین دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا ابتدا ریموت یا همان کنترل تلویزیون را را با تلویزیون جفت کنید، سپس زبان خود را انتخاب کرده و دستگاه های خارجی را به هم متصل کنید.

همچنین اگر تلویزیون خود را خریداری کرده اید ولی در نظر دارید از اول تلویزیون خود را تنظیم کنید می توانید تنظیمات سیستم تلویزیون هوشمند Samsung خود را به تنظیمات پیش فرض کارخانه باز گردانید و سپس از اول شروع به انجام مراحل یکی پس از دیگری کنید.

پس از خرید تلویزیون سامسونگ یا ریست کردن آن، باید مراحل نصب و راه اندازی اولیه را طی کنید. این راه اندازی شامل مراحل زیر است:

  • چفت کردن کنترل هوشمند با تلویزیون
  • اتصال به Wi-Fi و وارد شدن به حساب کاربری

حال وقت روشن کردن تلویزین است، پس از روشن کردن تلویزیون، اولین مرحله مربوط به اتصال کنترل با تلویزیون است. در پیش فرض تلویزیون برنامه شناسایی ریموت کنترل وجود دارد که به صورت خودکار ریموت به تلویزیون وصل می شود. اما اگر این عمل به صورت خود کار انجام نشد بایستی کنترل تلویزیون را به سمت تلویزیون گرفته و دو دکمه RETURN و PLAY/PAUSE  را که رو ریموت قرار دارند به صورت هم‌ زمان فشار دهید.

پس از اینکه جفت کردن کنترل تلویزیون به پایان رسید نوبت انتخاب زبان تلویزیون است  به گونه ای که پس از اتصال کنترل به تلویزیون، صفحه مربوط به انتخاب زبان نمایش داده می‌شود. شما می توانید در میان گزینه‌های موجود زبان مورد نظر خود را که فارسی اس را انتخاب کنید. پس از انتخاب زبان کار شما به سرازیری می افتد و به راحتی می توانید تلویزیون خود را تنظیم کنید.

همچنین قبل از روشن کردن تلویزیون های سامسونگ برای اولین بار موارد زیر را حتما رعایت کنید:

  • اگر تلویزیون شما از جعبه One Connect استفاده می کند، آن را وصل کنید.
  • اگر از اینترنت بی سیم استفاده نمی کنید، یک کابل اینترنت را از مودم یا روتر خود وصل کنید.
  • سیم برق تلویزیون را به برق وصل کنید.
  • اگر ماهواره و یا آنتن انتقالی نیزدارید از اتصال آن به تلویزیون غافل نشوید.

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند از آنجایی که هر ساله ویژگی های جدیدی به تلویزیون های سامسونگ اضافه می شود، مانند سرویس های پخش جریانی جدید، گزینه های خانه هوشمند بیشتر و کنترل صدای بهتر و … از جمله مواردی هستند در ورژن های جدید سامسونگ رو نمایی می شوند.

کلام آخر

در این مطلب از فروشگاه هفت هزار به برسی تلویزیون های سامسونگ و نحوه راه اندازی تلویزیون های سامسونگ پرداختیم . امیدواریم با مطالع این مقاله پاسخ سوالات خود را دریافته باشید. نمایندگی هفت هزار با داشتن محصولات متنوع الخصوص تلویزیون های سامسونگ به شما در خرید بهترین تلویزیون سامسونگ با مناسب ترین قیمت کمک می کند.

منبع: https://au7000.com/samsung-tv-training/