در این آموزش از مجموعه آموزش های فیکس رنک سعی می شود راه های متنوعی برای کسب درآمد از طریق استخراج و استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، مونرو و … ارائه شود تا کاربران در کنار انجام فعالیت های دیگر، از طریق این روش نیز بتوانند به کسب درآمد دلاری بپردازند.

کسب درآمد از بیت کوین

برای شروع کسب درامد دلاری و همچنین کسب درامد از بیت کوین ، ابتدا نیاز است کیف پولی برای ذخیره و دریافت ارز های مجازی داشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از کیف پول بلاک چین است که علاوه بر امنیت بالا، فعلا حساب کاربران ایرانی را مسدود نکرده است و میتوان همچنان با فیلترشکن قوی از آن استفاده نمود.

روش اول — MinerGate

ماینرگیت یک وب سایت استخراج ارزهای دیجیتال توسط دستگاه های شخصی است. همانطور که می دانید برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین نیاز به سخت افزار قوی و هزینه بالا است اما برای کاربران، کارمندان و یا دانشجویانی که به کامپیوتر و اینترنت رایگان دسترسی دارند و نیازی به پرداخت هزینه برق ندارند روش های متنوعی پیاده سازی شده تا بتوانند بدون هزینه و سرمایه، به درآمدی هرچند کم اما بدون زحمت دست پیدا کنند.

برای کسب درآمد دلاری از این روش می توانید از کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت، موبایل و یا سرورهای مجازی استفاده نمایید. برای شروع کسب درآمد کافی است وارد وب سایت MinerGate.com شده و روی دکمه Sign Up در بالای سایت ( سمت راست ) کلیک نمایید.

برای عضویت در سایت ماینرگیت کلیک کنید.

عضویت ساده و روتین است، با وارد کردن آدرس ایمیل، رمز عبور، تکرار رمز عبور؛ در عرض کمتر از چند ثانیه عضو سایت می شوید. پس از عضویت، به اینباکس یا صندوق ورودی ایمیل خودتان رفته و ایمیل خود را وریفای و فعال نمایید تا برای عملکرد حساب در آینده مشکلی به وجود نیاید.

پس از اتمام ثبت نام و ورود به حساب کاربری، با صفحه دانلود نرم افزار MinerGate رو به رو می شوید. در صورتی که تمایل دارید از کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و یا سرور مجازی برای استخراج استفاده نمایید نرم افزار مربوط به سیستم عامل windows و یا Mac را دانلود نمایید. همچنین امکان استخراج از طریق موبایل و تبلت اندروید نیز میسر خواهد بود و برای دریافت اپلیکیشن اندروید ماینرگیت می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

همچنین برای درآمد بیشتر می توانید همزمان با یک حساب از طریق چندین دستگاه فعالیت نمایید تا استخراج با سرعت بالاتری انجام شود. درآمد ماهیانه بستگی به تعداد و قدرت دستگاه ها داشته و می تواند عددی بین ۵ تا ۵۰۰ هزار تومان باشد. لطفا توجه داشته باشید در صورتی که تمایل دارید از کامپیوتر و یا لپ تاپ شخصی تان در خانه برای فعالیت استفاده نمایید با توجه به هزینه برق مصرفی، توصیه می شود زمان هایی که در حال انجام کارهای شخصی تان هستید نرم افزار ماینر گیت را نیز باز کنید تا استخراج را انجام دهد.

پس از رسیدن به حداقل موجودی، می توانید برای برداشت اقدام نمایید یا می توانید به جای برداشت، به معادل ارزتان از فیکس رنک بازدید دریافت نمایید. جهت دریافت بازدید با ارزمجازی ، به پشتیبانی فیکس رنک مراجعه نمایید.

روش دوم — FreeBitcoin

سایت freebitcoin برای دریافت بیت کوین رایگان

کسب درآمد از این وب سایت کمی عجیب اما سرگرم کننده است. مسلما سایت freebitcoin یک بستر مناسب برای کسب درآمد منظم نیست اما با توجه به اینکه کسب درآمد از این وب سایت نیازی به هیچگونه ابزار و یا فعالیت خاصی ندارد و به راحتی از طریق موبایل و یک اینترنت اولیه قابل انجام است موردی خوبی برای فعالیت در کنار دیگر وب سایت ها است.

عملکرد این وب سایت کاملا مبتنی بر شانس است و چندین روش مختلف در آن برای بازی و دریافت بیت کوین پیاده سازی شده است. طبق ادعای سایت و بررسی تیم پشتیبانی، هیچ تقلبی از طرف مدیریت سایت مبنی بر باخت کاربر وجود ندارد و اعداد به صورت کاملا تصادفی و شانسی ایجاد می شوند.

  • FREE BTC : در این روش کاربر هر یک ساعت یک بار می تواند روی کلید Roll در انتهای صفحه کلیک کرده و جایزه بگیرد. جایزه براساس عدد به دست آمده تعیین می شود و عددی بین ۱۴ ساتوشی ( معادل ۰٫۰۰۰۰۰۰۱۴ بیت کوین ) تا ۱۳۸۸۶۴۲ ساتوشی ( معادل ۰٫۰۱۳۸۸۶۴۲ بیت کوین خواهد بود )
  • MULTIPLY BTC : در این روش از طریق جایزه هایی که در روش اول به دست آورده اید می توانید شانس تان را مجددا آزمایش کنید. در این روش برای هر بار امتحان، نیازی است که مبلغی معادل ۱ تا ۱۲۵۰۰ ساتوشی از موجودی پرداخت نمایید و متناسب با مبلغ پرداختی، جایزه می تواند ۱ تا ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ساتوشی باشد.
  • LOTTERY, REWARDS : به ازای هر بار Roll در بخش FREE BTC چند امتیاز و بلیط شرکت در لاتاری به کاربر داده می شود که وی می تواند از طریق این جوایز، نسبت به شرکت در قرعه کشی و یا دریافت جایزه نقدی اقدام نماید.

در این وب سایت نمی توانید بیش از یک حساب کاربری با یک خط اینترنت ایجاد نمایید. به همین دلیل در صورت تمایل به داشتن بیش از یک حساب، می توانید از سرورهای مجازی استفاده نمایید. توصیه می شود پس از رسیدن به حداقل موجودی ۱۰۰،۰۰۰ ساتوشی، برای برداشت اقدام نمایید.

روش سوم — CryptoTab

مرورگر و افزونه کریپتو

در این روش شما با نصب و فعال کردن افزونه (پلاگین) کریپتوتب در مرورگر کروم خود میتوانید با استفاده از CPU کامپیوتر، لپ تاپ، یا با دانلود مرورگر شرکت کریپتو شروع به ماین بیتکویین کنید.

همچنین اگر خرید اولی هستید میتوانید از کدتخفیف nodria جهت خرید محصولات ما با تخفیف 25 درصدی استفاده کنید.