اینستاگرام هرازگاهی به انتشار آپدیت نرم افزاری برای برنامه خود می‌پردازد که موجب افزوده شدن قابلیت‌هایی به این شبکه اجتماعی می‌شود. اخیرا نیز یعنی ماه‌های قبل با انتشار آپدیتی موجب شد تا افراد بتوانند در بخش استوری استیکر و اموجی‌هایی را به کار گیرند.

برکسی پوشیده نیست که اینستاگرام از اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوب شبکه اجتماعی بوده و تاکنون توانسته توجه علاقمندان بسیاری را جلب کند. علاقمندانی که برخی از آنها خود در این شبکه اجتماعی به کسب درآمد می پردازند. برخی نیز آن قدر محبوب شدند که به میلیون‌ها مخاطب دست پیدا کردند و به عنوان بلاگر از یک فرد کم بضاعت به یک فرد ثروتمند تبدیل شدند.

به هر حال این اپلیکیشن موبایل که در حال حاضر روی کامپیوتر هم قابل استفاده است، به موفقیت‌های بسیار دست پیدا کرده و هر روز نیز بر کاربران آن افزوده می‌شود. در این مطلب قصد داریم روش افزودن استیکر و اموجی را به استوری اینستاگرام شرح دهیم. اگر از جمله افرادی هستید که همیشه استوری اینستاگرام به کارتان می‌آید و قصد دارید آن را زیباتر سازید، استفاده اموجی و استیکر بسیار کاربردی بوده و نقش موثری ایفا خواهد کرد.

نحوه استفاده از استیکر در استوری اینستاگرام

برای استفاده از استیکر و اموجی در استوری نباید چندان راه دشواری را سپری کرد و یک امر بسیار ساده بوده که با طی کردن چند مرحله می‌توانید آن را انجام دهید. مراحل انجام به سادگی دستورالعمل زیر است:

  • ابتدا روی آیکونی شبیه به خانه لمس کرده تا وارد فهرست پست‌های فالوویینگ شوید.
  • سپس از منو بالا گزینه Your Story را انتخاب کنید تا بتوانید استوری جدیدی را ایجاد نمایید.
  • در این قسمت باید با دوربین اسمارتفون خود سوژه موردنظر را به ثبت برسانید. در این حالت است که یک آیفون مربع در بالا سمت راست آشکار شده که برای افزودن استیکر یا اموجی است.
  • حال می‌توانید استیکر یا اموجی موردنظر را از لیست انتخاب نمایید.
  • در نهایت پس از انتخاب استیکر، آیکون فلش را انتخاب کرده تا به مرحله ارسال برسد و استوری منتشر شود.

با انجام دستورالعمل فوق به سادگی می‌توانید استیکر یا اموجی موردنظر را در استوری خود قرار دهید و استوری زیبایی داشته باشید. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که علاقه بسیاری به استوری با استیکر دارید، این مراحل کمک می‌کند تا بتوانید استوری زیباتری داشته باشید.

سایت آیدی تاپ یکی از مطرح ترین سایت هایی است که در زمینه اخبار روزِ گوشی و تکنولوژی های مهم فعالیت می کند. در این سایت علاوه بر این که می توانید نسبت به

? خرید اپل ای دی ?ارزان و معتبر اقدام کنید، این امکان برایتان فراهم است که قیمت روزانه گوشی ها و سایر دیوایس های (تبلت، ساعت و هندزفری) اپل و سامسونگ را مشاهده کنید و در نمودار به مقایسه آن ها بپردازید. همچنین پیشنهاد می کنیم از تصاویر زمینه زیبا و فوق العاده با کیفیت این سایت دیدن کنید.

اینستاگرام برای علاقمندان عکاسی بسیار جذاب است و استوری آن نیز طرفداران زیادی هم دارد. بنابراین استفاده از استوری در بیشتر مواقع پربازدید است.