برای خرید هاست ربات تلگرام باید به چه مواردی دقت شود؟ اصلاً می دانید عدم بررسی برخی از نکات در مورد خرید هاست ربات سبب می شود تا مجبور به هزینه دوباره شوید؟

هاست ربات

هاست ربات

لزوم خرید هاست ربات

کسانی که ربات تلگرام دارند خوب می دانند که چقدر نیاز به یک هاست خوب و کاربردی ضروری است. اینکه ربات تلگرام بسازید کافی نیست باید از ابزار و پلتفرمی استفاده نمایید که اجازه دهد ربات شما به خوبی فعالیت کند و اجرا شود. بنابراین قدرت و بهینه بودن ربات دو اصل مهم است که فقط و فقط با انتخاب یک هاست خوب و کاربردی میسر می شود.

حال سوال اینجاست که اصلاً چه هاستی باید خریداری کرد؟ چطور باید تشخیص داد که چه هاستی خوب است؟ آذردیتا به همه سوالات شما پاسخ می دهد.

هاست ربات تلگرام

هاست ربات تلگرام

راهنمای خرید هاست ربات

برسیم به اصل ماجرا!

  • فضای هاست

اگر قصد خرید هاست ربات دارید یک سری جزییات را می بایست در نظر داشته باشید. اولین موضوع و شاید مهمترین موضوع در خصوص هاست ربات، فضای مناسب آن است. ما در آذردیتا فضای هاست یک الی 50 گیگ را پوشش داده ایم تا از نظر ذخیره سازی اطلاعات هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. اگر فضای هاست شما محدود باشد به مشکل بر میخورید و نیاز به خرید هاست دیگری دارید پس برآورد اول در مورد فضای هاست داشته باشید.

  • پهنای باند

موضوع دیگر پهنای باند است که بسیاری از کاربران همیشه در مورد آن نگران هستند. قطعاً برای رضایت بالا در مورد خرید هاست ربات، آذردیتا به شما پهنای باند نامحدود در همه پلن ها را پیشنهاد می کند، چیزی که ما در طرح فروش محصولات خود رعایت کرده ایم و رضایت بالایی را شامل شده است.

  • پردازنده

هرچقدر هم که حواسمان به همه چیز جمع باشد اگر cpu به درستی کار نکند عملاً کار زیر سوال می رود. خوشبختانه آذردیتا توانسته تنوع خوبی از نظر سهم پردازنده برای هاست ربات تلگرام در نظر بگیرد به این ترتیب سهم پردازنده در تیم ما از 3000 MHz الی 12000 MHz در نظر گرفته شده است تا دست شما پردازش اطلاعات تلگرام باز باشد و هیچ کاهش سرعت و توقف احساس نکنید.

  • میزان رم اختصاصی

طبق 9 پلنی که در آذردیتا برای شما در نظر گرفته شده است و فضای رم اختصاصی متنوعی دیده می شود به طوری که بین 1 الی 24 گیگابایت فضای رم قابل ارائه است البته که بسته به سطح انتخاب شما این مقدار متغیر خواهد بود.

دست شما در انتخاب تعداد و حجم دیتابیس باز است و دسترسی ترمینال ssh برای همه پنل ها در نظر گرفته شده است تا هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. پشتیبانی از سوی تیم ما به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و کسانی که به دنبال قیمت روز خرید هاست ربات هستند می توانند به سایت آذردیتا سری بزنند و قیمت ها را مشاهده کنند. ما برای اعلام قیمت به شما لینک های عجیب و غریب و شماره تماس پی در پی پیشنهاد نمی کنیم همه چیز در سایت به صورت واضح توضیح داده شده است.

خرید هاست ربات

خرید هاست ربات

چرا آذردیتا را انتخاب کنیم؟

یکی از دلایلی که باعث شده رضایت از آذردیتا بالا باشد دسترسی به SSH است که سبب می شود پروسه اجرای ربات به صورت کاملاً حرفه ای نبال شود البته که از هارد NVMe استفاده کرده ایم تا سرعت بیشتری برای اجرا وجود داشته باشد و خوشبختانه سرعت بیشتر تا حدود 4 برابر هارد ssd را پوشش داده ایم به نوبه خود انتخاب کاملاً مطلوبی به نظر می رسد.

از سوی دیگر پشتیبانی از فریم ورک ام وی سی نیز فراهم شده است و تنظیمات امنیتی و ضد اسپم در همه پنل های پیشنهادی وجود دارد.

سیستم آپتایم با 99.9 درصد را پوشش داده ایم و همه تکنیک های جلوگیری از اسپم به کار گرفته شده است. تیم ما پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی از هاست ربات تلگرام دارد و هر نوع سوال و مشکلی که در این راستا دیده می شود قابل پیگیری است. کنترل پنل cpanel به شما کمک می کند تا هیچ مشکلی از استفاده روتین هاست ربات تلگرام نداشته باشید. بک آپ گیری به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ارزیابی می شود. و سی پی یو تا 6 هسته پوشش دهی شده است. بنابراین هیچ کم و کسری در اجرای ربات تلگرام حتی در ساعت های شلوغی و پر ترافیک نخواهید داشت.

سوالاتی که شما می پرسید!

چرا نیاز به هاست ربات تلگرام دارم؟

هاست ربات تلگرام وظیفه راه اندازی ربات های تلگرامی را با سرعت بالا و کیفیت بهینه دارد. این هاست ها کمک می کنند تا قدرت پردازش در بهترین حالت صورت بگیرد و همینطور منابع اختصاصی و نامحدود به اجرا اختصاص یابد و شامل گواهی رایگان SSL نیز می شود.

 

محدودیت مصرف منابع برای هاست تلگرام وجود دارد؟ چقدر؟

توان پردازشی که برای هاست ربات تلگرام در نظر گرفته ایم بسیار بالا است و همینطور منابع آن به صورت اختصاصی اجرا می شوند اما اگر فکر می کنید که میزان مصرف منابع بیشتر از مقدار تعیین شدن در پلن ها است می بایست به سراغ سرورهای اختصاصی بروید تا کم و کسری ها جبران شود.

 

هاست ربات تلگرام نسبت به سایر هاست ها چه مزیتی دارد؟

مهمترین مزیتی که برای هاست ربات تلگرام دیده می شود منابع پردازش قدرتمند است که به صورت اختصاصی اجرا می شود و سبب می شود که همه پروسه اجرایی ربات به صورت کامل بهینه سازی شود که این موضوع برای دنیای دیجیتال مارکت و همینطور افرادی که به دنبال کسب و کار هستند بهترین گزینه خواهد بود.

امنیت هاست ربات

امنیت هاست ربات

امنیت سرورهای آذردیتا چقدر است؟ آیا تضمینی وجود دارد؟

همه هاست هایی که توسط ما عرضه می شود مجهز به فایروال و آنتی هک هستند و همه مکانیزم ها به صورت کاملاً به روز اجرا می شود و تیم تخصصی آذردیتا مانیتورینگ شبکه را به صورت شبانه روزی در نظر گرفته است تا هر نوع حمله ساده تا پیچیده سریعاً تشخیص داده و برطرف شود خوشبختانه امتیاز خوبی در بخش امنیت کسب کرده ایم و عدم رضایت در این راستا مشاهده نشده است.

آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد؟

وقتی پنلی از هاست ربات تلگرام از ما خریداری می کنید همه اطلاعات در مورد هاست پیش از خرید در اختیار شما قرار می گیرد در صورتی که پس از خرید مشاهده کردید که برخی از اطلاعات مغایر با توضیحات ما بود قطعاً از سوی تیم ما قابل پیگیری است و هیچ مشکلی از نظر بازگشت وجه وجود نخواهد داشت.

ویژگی هاست آذردیتا چیست؟

مهمترین هدف آذردیتا این است که پشتیبانی از همه ماژول های مرتبط به رابط API ربات تلگرام صورت بگیرد که خوشبختانه در این راستا موفق شده ایم. از سوی دیگر گواهی SSL معتبر و رایگان ارائه می کنیم و هاردی که به شما عرضه می شود با سرعت لود بسیار بالا حتی در زمان پر ترافیک خواهد بود. دوره منظم بکاپ گیری در سایت وجود دارد تا هیچ مشکلی برای اطلاعات شما ایجاد نشود. منابع سخت افزاری که توسط تیم ما عرضه می شود کاملاً اختصاصی و واقعی بوده و هیچ نوع اقدام فیکی صورت نمی گیرد.

قیمت هاست ربات

قیمت هاست ربات

راهنمای خرید هاست ربات

نوبت رسید به راهنمای خرید هاست ربات از طریق سایت آذردیتا! همه چیز بسیار ساده و در دسترس روی میز چیده است کافیست آنچه که می خواهید انتخاب کنید. 9 پلن از هاست ربات در سایت به شما معرفی شده است که پلن 6 معمولاً پرتقاضا ترین و پرفروش ترین گزینه محسوب می شود این پلن شامل فضای 10 گیگابایتی، ترافیک نامحدود، پردازنده 4500 MHz و میزان رم اختصاصی 10 گیگابایتی است. تعداد . حجم دیتابیس نامحدود بوده از کنترل پنل cpanel برای آن استفاده شده است. البته شما می توانید پلن مورد نظر را از بین 9 پیشنهاد انتخاب کنید. پس از مطالعه در مورد جزییات نرم افزاری پلن مورد نظر پیشنهاد می کنیم به سراغ اطلاعات سخت افزاری ارائه شده بروید تا با نگاهی باز و اطلاعات دقیق اقدام به خرید کنید. در انتهای هر توضیح، هزینه پلن هاست به شما اعلام می شود بسته های ما به صورت سه ماهه، شش ماهه، سالانه است و البته که با انتخاب طرح سالانه می توانید تخفیف 15 درصدی دریافت نمایید.

در سایت پیشنهاد های شگفت انگیزی نیز عرضه می شود که می تواند از نظر هزینه برای شما انتخاب بهتری باشد البته که این پیشنهاد دوره محدوده زمانی دارند و نباید فرصت را از دست بدهید.

پس از پرداخت وجه به صورت کاملاً اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت امن با پروتکل های امنیتی بالا صورت می گیرد، بسته خریداری شده به صورت آنی در اختیار شما قرار می گیرد. اگر نیاز به تغییر نسخه داشته باشید می توانید با رعایت اصول نسخه جدید این تغییر را اعمال کنید. خوشبختانه شرایط ایجاد ایمیلی، ساب دامنه و پارک دامنه در اختیار شما قرار می گیرد SSL مورد نظر به صورت کاملاً حرفه ای به شما ارائه شده و از طریق کنترل پنل شرایط نصب آن روی هاست برقرار می شود.

با خرید هاست ربات تلگرام می توانید انواع ربات را اجرا کنید و راه اندازی انواع ربات بر اساس موقعیت هاست سنجیده می شود. اگر پیش از سفارش و خرید سوالی دارید می توانید از مشاوران ما بپرسید و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

دقت کنید که اگر در زمان پرداخت انلاین به هر دلیلی از شما وجه کم شود اما اجرای کار نیمه تمام باقی بماند وجه پرداختی تا 72 ساعت قابل برگشت بوده و نگرانی از این بابت دیده نمی شود.

خرید هاست

خرید هاست

هوشمندانه انتخاب کنید!

ما پهنای باند همه سرویس ها را به صورت دوره ای در نظر گرفته ایم تا وضعیت ورود و خروج دیتا برای شما مشخص شود. البته که همه توابع و امکانات لازم در پلن های مختلف رعایت شده است و دسترسی به سرویس مجازی به سادگی صورت می  گیرد.

قیمت خرید هاست پایتون و هاست پر سرعت ربات تلگرام معمولاً در سایت های مختلف متغیر است و هر شرکتی توضیحات خاص خود را دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید خریدی خوب با قیمت مناسب داشته باشید. شما می توانید از خدمات هاست با ssh تیم آذردیتا با قیمت کاملاً مقرون به صرفه استفاده نمایید.

مهمترین هدف آذردیتا، رضایت کاربران است. شرایط خرید هاست ربات تلگرام برای همه افراد با هر سطح نیازی فراهم شده است و نیاز به صرف هزینه بالا و بی مورد برای فضای بیشتر نبوده و شما می توانید طبق نیاز خود خرید کنید.

تیم پشتیبانی آذردیتا هر روز نسبت به وضعیت بهتر پلن های هاست بررسی و تحقیق می کنند و پروتکل های امنیتی در این زمینه به صورت کاملاً حرفه ای و درجه یک دنبال می شود پس هیچ مشکلی از نظر سطح امنیت، کارایی، سرعت و بهینه بودن هاست وجود ندارد.

اگر در خرید خود شک دارید و یا دچار عدم رضایت هستید، تیم ما قطعاً به صحبت شما گوش می کند و پیگیری های لازم صورت می گیرد در خرید خود همه جوانب را بسنجید تا رضایت کامل داشته باشید.