حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد از خوانندگان محبوب کشور هستند که در اول بهمن ماه ۱۳۷۰ در شمیران به دنیا آمده اند. آهنگساز، خواننده و نوازنده پاپ و موسیقی تلفیقی می باشد و ساز تخصصی ایشان سازهای کوبه ای می باشد. هیراد تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی به پایان رسانده است.

انتخاب لقب هیراد

هیراد به معنی خوش اخلاقی، خنده رویی می باشد همچنین از نام های اصیل ایرانی می باشد که مردم برایم انتخاب کردند.

آغاز فعالیت موسیقی

به نقل از سایت دانلود آهنگ جدید موزیک ویدئو حمید هیراد از کودکی علاقه مند به خوانندگی بود و در سن ۱۵ سالگی بعد از تما شدن دوران هنرستان، شروع به ترانه سرایی کرد. در کنار ترانه سرایی، سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. کارهای گروهی خود را با گروه داروگ شروع کرد.

توسط دوستانش یکی از قطعه های سنتی که خوانده بود را برای مدیر عامل شرکت “آوازی نو” فرستاد و توانست نظر ایشان را جلب کند.
در سال ۱۳۹۵ با آهنگ بی تاب که همراه با گروه پازل بند(آرین بهاری و علی رهبری) همکاری داشت وارد دنیای موسیقی شد. سپس در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ آهنگ مستم کن را به تنهایی منتشر کرد و بعد از دو ماه آهنگ دلارام را با گروه پازل بند وارد بازار نمود.  آهنگ دلارام با استقبال زیادی روبه رو شد.

سرقت ادبی حمید هیراد

بعضی منتقدان و شاعران از جمله علیرضا بدیع، شهرام سببی و مهتاب یعما هیراد را متهم به سرقت ادبی کرده اند. این خواننده در آهنگ هایش از اشعار مولانا، سیمین بهبهانی و شهریار استفاده کرده و خود را ترانه سرا کارها معرفی نموده  و هیچ حرفی از شاعر اصلی نزده است که انتقادات زیادی داشت و به سرقت ادبی متهم شد. این خواننده در اینستاگرام خود به صورت رسمی عذرخواهی کرد و گفت بدون ذکر نام شاعر هیچ ترانه ای را منتشر نخواهد کرد.

اجرای کنسرت

هیراد اولین کنسرت خود را با گروه پازل بند اجرا کرده است و بعد از آن چندین کنسرت مجزا در شهرهای مختلف داشته است.

بیماری حمید هیراد

در اسفند سال ۱۳۹۸ خبری منتشر شد مبنی بر ابتلا هیراد به سرطان خون، که واقعیت داشت. بعد از سه سال از بیماری این خبر منتشر شد و حمید هیراد نیز در برنامه بهار جان این خبر را تصدیق نمود.

حواشی

در کنسرت شیراز حمید هیراد به دلیل بیماری که داشت نمی توانست نقاط اوج آهنگ یار را بخواند زیرا دچار مرگ مغزی می شد و به همین خاطر پلی بک انجام دادند که رسوایی بزرگی به وجود آمد و بیشتر هوادارانش به همین دلیل او را کنار گذاشتند.

وضعیت ازدواج

در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرده و در مورد سوال عاشق شده ای مدیری جواب داد که بله عاشق شدم اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و ایشان را از دست داده ام.

اجرای زیبای حمید هیراد در برنامه شب آهنگی حامد آهنگی

حمید هیراد و راغب با اجرای آهنگ زنده خود در برنامه شب آهنگی حامد آهنگی هوارداران خود را به وجد آوردند.

آهنگ های منتشر شده حمید هیراد

شب که شد، رسوایی، شوخیه مگه، فراموش کن، مستم کن، معشوقه، دلارام، خدا، بی تاب، عشق، آهوی من و … از آهنگ های منتشر شده این خواننده می باشند.شما می توانید با دانلود جدیدترین آهنگ های حمید هیراد از وب سایت موزیک ویدئو از این خواننده محبوب حمایت کنید.