ورق طرح سنگ

ورق طرح سنگ با مدل های مختلف به عنوان بهترین پوشش در بازار به فروش میرسد. این متریال در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. مخاطبان می توانند بر اساس نیاز خود بهترین گزینه از مدل های مختلف این محصول را انتخاب و خریداری کنند. ورق های طرح سنگ پی وی سی از جمله محبوب ترین مدل های این محصول بوده و بسیار انعطاف پذیر هستند. هم چنین این محصول به راحتی در بین طبقات قابل جابه جایی می باشند. از جمله ویژگی های ورق طرح سنگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ثبات رنگ
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دارای ابعاد مختلف برای پوشش فضا
  • ضد خش و ضد ضربه بودن
  • نصب آسان و سریع

ورق طرح سنگ با بهره مندی از تکنولوژی روز در بهترین کیفیت و با ویژگی های بی نظیر طراحی می شود. بدون شک وجود سنگ های زیبا در محیط داخلی ساختمان ها از اهمیت بسیاری برای مخاطبان برخوردار می باشد. هم چنین به دلیل وجود تنوع بالا در ورق های طرح سنگ، افراد می توانند بر اساس سلیقه و پسند خود محبوب ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. این ورق قابلیت نصب بر روی دیوارهای هموار و ناهموار را دارا می باشد. تنها مهمترین موضوع در این خصوص این است که برای نصب ورق طرح سنگ در مدل های متنوع یک نصاب حرفه ای و مجرب را در نظر داشته باشید.

انواع دیوارپوش

دیوارپوش، پوششی بسیار محبوب برای طراحی و دکوراسیون داخلی به شمار می رود. این دیوارکوب در انواع طرح ها و ابعاد مختلفی طراحی و عرضه می گردد. با توجه به حضور گسترده دیوارپوش پی وی سی در رنگ بندی و کیفیت متنوع، نقش پررنگی در پروژه های ساختمانی ایفا کرده است. این عنصر دکوراتیو در فضای داخلی از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد و جلوه بسیار زیبا و خیره کننده ای را در دکوراسیون داخلی به وجود آورده است. دیوارپوش ها به دو دسته داخلی و خارجی طبقه بندی می شوند که از مزایای دیوارکوب های خارجی می توان به استحکام و مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی اشاره نمود. دیوارپوش ها بر اساس تنوع بسیار از نرخ قیمت مختلفی برخوردار هستند که هر یک دارای مشخصات و ویژگی های متنوعی هستند از جمله انواع دیوارپوش های خارجی می توان به کامپوزیت، سنگ، آجر و … اشاره نمود. انتخاب دیوارکوب های چرمی برای مجتمع های تجاری، مسکونی و لابی هتل ها بهترین گزینه می باشد چرا که به عنوان عایق صدا و حرارت عمل کرده و به شکل سه بعدی قابل طراحی هستند.

تاپشیت بهترین گزینه پوشش دیوار

تاپشیت برای اولین بار توسط یک مخترع انگلیسی طراحی و عرضه شد. این سنگ مصنوعی چند سالی است که در بازار ایران فروش قابل توجهی را به دست آورده است. ایده اصلی تاپشیت زمانی مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت که در اروپا سنگ طبیعی برای مدتی گرانتر شد. طراحان و معماران به منظور جایگزین آن، سنگ مصنوعی را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کردند. تاپشیت یا همان سنگ مصنوعی که مشابه سنگ طبیعی طراحی شده است تحول گسترده ای در صنعت دکور به وجود آورده است. به منظور پوشاندن دکورهای داخلی و بیرونی به راحتی می توان از این محصول استفاده کرد. تاپشیت در انواع طرح های مختلفی طراحی می شود که هر یک دارای ویژگی های فیزیکی و مکانیکی متنوعی هستند و مخاطبان می توانند با توجه به بودجه خود مناسب ترین و با کیفیت ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. هسته اصلی تاپشیت از مواد طبیعی تهیه شده است و از ویژگی های این پوشش می توان به ضد خش بودن، زیبایی ظاهری، طول عمر و … اشاره نمود. خریداران تاپشیت می توانند از این سنگ در تمامی نقاط ساختمان استفاده کرده و به عنوان آراستگی داخلی ساختمان آن را در نظر بگیرند.

خرید انواع دیوارپوش ها در مدل ها و طرح های مختلف

دیوارپوش ها از مهمترین فاکتورهای زیبایی و جذابیت فضای داخلی ساختمان ها به شمار می رود. مخاطبان علاقه مند به استفاده از انواع دیوارکوب ها در منزل خود می توانند با مراجعه به وب سایت ایساتیس پلاس این محصول را در بهترین کیفیت و کارایی تهیه کنند. وب سایت ما به عنوان عرضه کننده انواع تاپشیت ها و دیوارپوش های به روز و لوکس در نرخ مقرون به صرفه به فعالیت گسترده ای مشغول می باشد.