سلام خدمت کاربران سامانه فیکس رنک ، بدلیل سوالات زیاد شما عزیزان تصمیم گرفتیم پستی نیز در جهت سوالات متداول سامانه فیکس رنک منتشر کنیم! اگر سوال و جواب شما در این مقاله نبود از قسمت نظرات همین مطلب یا از طریق پشتیبانی سوالات خود را مطرح کنید.

⁉️ آیا خرید بازدید باعث بلاک شدن میشود ؟

✅ در صورتی که بازدیدهای ارسالی با رفرال یا همان مرجع بازدید باشند، ممکن است گوگل به این موضوع شک کند و سایت را بلاک کند ولی سامانه فیکس رنک تمام بازدیدها را بدون رفرال ارسال میکند، پس به هیچ عنوان باعث بلاک شدن سایت شما نمیشود.

⁉️ روزانه چقدر آی پی به سایتم ارسال میشود ؟

✅ به دلیل اینکه سامانه فیکس رنک نه از نرم افزار استفاده میکند و نه از ربات ها، این کاربران هستند که از سایت شما بازدید میکنند، بنابر این آی پی ارسالی در روز بستگی به تعداد کاربران آنلاین دارد.

برای آنالیز رایگان سایت خود و همچنین دریافت مشاوره ، میتوانید برای پشتیبانی سایت ما تیکت ارسال نمایید تا متخصصان فیکس رنک مشکلات سایت شما را تحلیل کنند.

⁉️ پس از چه مدت رنک سایتم به زیر صد هزار میرسد ؟

✅ تنها سایت فیکس رنک در این مورد دخیل نخواهد بود و عوامل زیادی میتواند باعث کاهش و یا افزایش رنک سایت شما شود، برای مثال : سئو سایت ، سرعت لود سایت ، محتوای سایت و عوامل زیاد دیگری که در کاهش یا افزایش رنک سایت شما دخیل خواهند بود.

⁉️ چرا پس از بازدید ، امتیازی به من تعلق نمیگیرد ؟

✅ اگر شما در پنل کاربری خود، سایتی ثبت کرده باشید؛ موقع بازدید، امتیاز شما به سایت شما تعلق میگیرد و چون از سمتی دیگر کاربران دیگری از سایت ثبت شده شما در پنل کاربری بازدید میکنند، امتیاز شما به بازدید تبدیل میگردد!

⁉️ برای افزایش سرعت، قطع نشدن درخواست ها چه پیشنهادی دارید ؟

شما میتوانید با خرید سرور مجازی یا VPS از مجموعه آذردیتا با نهایت سرعت و بدون هیچگونه قطعی و وصلی، حتی با اینترنت بسیار ضعیف خود نیز بازدید هارا انجام داده و امتیاز کسب کنید.

همچنین اگر خرید اولی هستید میتوانید از کدتخفیف nodria جهت خرید محصولات ما با تخفیف 25 درصدی استفاده کنید.