در این پست از پایگاه دانش فیکس رنک ، به شما عزیزان نحوه بلاک کردن پاپ آپ های اتوماتیک و کلیکی و همچنین پاپ آپ های نیو تب را آموزش خواهیم داد؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

غیرفعال کردن پاپ اپ ها در فایرفاکس

قبل از شروع بازدید خودکار در مرورگر فایرفاکس حتما از منوی بالای مرورگر گزینه Tools و سپس گزینه Options را انتخاب کنید و تیک گزینه block pop-up window را بزنید. این کار جهت جلوگیری از باز شدن صفحات پاپ آپ کاربران متخلف می باشد که باعث اختلال در بازدید خودکار می شود.

همچنین برای مسدودسازی پاپ آپ ها در فایرفاکس راهی مطمئن تر نیز وجود دارد :

در این روش شما کلا پاپ آپ ها را غیر فعال میکنید؛ اکثر بلاکرهای پاپ آپ تنها پاپ اپ های مربوط به سایت ها و یا سرویس هایی را مسدود میکنند که بطور خودکار در حین بارگزاری صفحه ها منتشر می شوند.

برخی ازرویدادهامانند change,click,dblclick,mouseup,reset,submit,touchend با وجودبلاکربازمیشوند.

مسدودسازی پاپ آپ ها در فایرفاکس

  1. در قسمت آدرس بار مرورگر about:config را تایپ کنید و سپس اینتر را بزنید.
  2. در اولین اجرای این صفحه، کاربر باید تأیید کند که مسئولیت کارهایی که انجام میدهد با خود او است؛ که با زدن دکمه Accept the Risk and Continue میتوانید به صفحه کانفیگ مرورگر فایرفامس وارد شوید.
  3. درفیلد جستجو عبارت dom.popup_allowed_events را بنویسید.
  4. در قسمت value ، تمام Event ها آمده است؛ شما می توانید Event ای که میخواهید باعث اجرای پاپ آپ نشود یا تمام Event ها را حذف کنید. در نهایت تغییرات همان لحظه درمرورگر فعال می شوند.