اخیرا با گسترش استفاده از رمزارز ها و همچنین امکان تبادل بی حد و مرز و بی تاثیر از تحریم ها ، استفاده از کیف پول های مجازی گسترش یافته است. کیف پول بلاک چین نیز یکی از این والت های پر استفاده و معروف است که ما قصد داریم در این مقاله به نحوه ساخت و به صورت کلی آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین را به شما کاربران عزیز بیاموزیم.

کیف پول بلاک چین چیست ؟

کیف پول تحت وب Blockchain ، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتی بر بیت کوین استفاده کنند.

این کیف پول با ارائه نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد.

آموزش تصویری ساخت اکانت در سایت بلاک چین

برای ساخت والت در سایت بلاک چین ابتدا به قسمت ساخت کیف پول به آدرس زیر مراجعه کنید :

سپس طبق تصویر زیر، کادر های خواسته شده را تکمیل کنید و درنهایت بر روی دکمه آبی رنگ (Create Wallet) کلیک کنید تا با پیام [Wallet successfully created] روبرو شوید. این پیام به معنی موفق بودن ساخت اولیه حساب در سایت بلاک چین است.

آموزش عضویت در سایت بلاک چین

پس از چند ثانیه به صفحه جدیدی منتقل میشوید که از شما خواسته شده ایمیل خود را تایید کنید.

تایید ایمیل در سایت بلاک چین

به صندوق دریافتی های ایمیل خود وارد شوید و ایمیل دریافتی از طرف BlockChain را باز کنید و بر روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا صفحه ای در مرورگر شما باز شود و ایمیلتان تایید و احراز هویت شود.

ایمیل تایید شده در سایت بلاک چین

پس از تایید ایمیل خود در سامانه بلاک چین و مشاهده تصویر بالا، به صفحه ورود به کیف پول بلاک چین وارد شوید؛ پسوردی که در مرحله اول برای حساب خود انتخاب کرده بودید را وارد کنید تا به والت خود وارد شوید.

ورود به والت در سایت بلاک چین

 

با وارد کردن رمز عبور خود در سایت، یک درخواست لاگین برای شما ایمیل میگردد (این صفحه را نبندید)؛ برای تایید ورود خود مجددا به ایمیل خود وارد شوید و با کلیک بر روی (Authorize Log In) در دکمه آبی رنگ، ورود خود به سایت را تایید کنید.

اگر تمامی مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید، با تصویر زیر روبرو خواهید شد.

سایت بلاک چین

نکات مهم در ساخت کیف پول سایت بلاک چین

  1. در ایمیل دریافتی آی دی کیف پول (wallet id) برای شما ارسال شده است. این آیدی به منزله نام کاربری شماست. آن را برای ورود به حساب در جایی ذخیره کنید.
  2. در بخش امنیت کیف پول می توانید برای امنیت بیشتر، موبایل خود را هم تایید کنید و یا گزینه های بیشتری از تایید هویت را فعال کنید.

آموزش ارسال بیت کوین در بلاک چین

ابتدا در پنل کاربری خود روی گزینه Send کلیک کنید، سپس طبق عکس زیر فرم ارسال را تکمیل کنید :

ارسال بیت کوین با سایت بلاک چین

و سپس در نهایت بر روی Continue بزنید و مراحل را طی کنید تا مقدار ارز وارد شده به آدرس منتخب شما ارسال گردد.

آموزش دریافت بیت کوین در بلاک چین

ابتدا در پنل کاربری خود روی گزینه Request کلیک کنید، سپس آدرس کیف پول خود را دریافت کرده و آن را به فرستنده بدهید تا برای شما ارز دیجیتال ارسال کند. درنهایت طبق عکس زیر میتوانید آدرس کیف پول خود را مشاهده کنید :

دریافت ارز دیجیتال در بلاک چین